کودک من دنیای من

لوازم اتاق دخترم

1394/4/8 12:02
نویسنده : پریسا
826 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم یک مقدار لوازم برات گرفتیم چیدیم تو اتاقت میخام عکس بعضیهاشون رو برات بزارم خودم که خیلی دوست دارم امیدوارم شما هم دوست داشته باشی

اولین مورد که خیلی دوست دارم گهواره برقیت هست خودش در سه حالت تکون میده و 5 تا موسیقی طبیعی داره مثل صدای پرنده ،صدای باد ،صدای بارون ،صدای جیرجیرک، صدای آب حدود 25 تا هم موسیقی کلاسیک داره آهنگای آروم و شاد فکر کنم هر چی با سلیقه شما جور در بیاد داره صدای آهنگاش هم کم و زیاد میشن ساعت تنظیم خاموش هم داره خلاصه من که عاشقشم امیدوارم کوچولوی نازم هم خوشش بیاد با اجازت الان عروسکت رو توش گذاشتم بعدن عروسک خودم رو توش میزارم

 دیگه یک مینی واش برای لباسهای دخترکم  با وجود اینکه خودم لباسشوئی تمام اتومات AEGدارم ولی دلم نمیخاست لباسهای پرنسسم رو با لباسهای خودمون با هم بشورم برا همین رفتم برات یک مینی واش خوشگل خریدم برا مارکشم خیلی تحقیق کردم امیدوارم کارش هم خوب باشهچشمکفعلا گذاشتمش تو اتاقت دخترم

از کیش برات یک پشه بند گرفتم و یک عروسک خیلی زشت ولی همچین که به صورتش سیلی میزنی موهاش سیخ میشه و کلی خنده داره گلم ولی چون خیلی زشته برات قابش کردمخندونک

یک استخر توپ هم گرفتیم توش پره توپه من میگفتم کوچیک که جای کمی بگیره بابات اصرار داشت بزرگ باشه که خودتم بتونی بری توش بازی کنی فعلا گذاشتم رو تختت که جا نگیره

 

 

یکم اسباب بازی دخترونه

یک چند تائی هم پسرونه

البته یک ماشین با جاده هم از کیش برات گرفتیم  سخت بود آوردنش تو دست ولی بابائی دوست داشت برات بگیره گلم

اینم عکس قطارت

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)