کودک من دنیای من

واکسن 4 ماهگی

1394/11/7 11:39
نویسنده : پریسا
513 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم الهی مامن فدات بشه من که طاقت گریه تو رو ندارم انشا الله که اذیت نشی خانم گلم امروز برعکس چند روز گذشته که شبیه بهار شده بود هوا کاملا سرد و بارونی بود عزیز دلم از ساعت 8 صبح بیدار شدی شیر خوردی بازت کردم و حسابی با هم بازی کردیم تا ساعت 9/5 که خوابت برد تو خواب لباس تنت کردم و اروم بردمت مرکز بهداشت خیلی تو دلم غصه داشتم دلم نمیومد ولی چاره ای نبود گلم رو تخت خوابوندمت قد و وزنت رو گرفتن گفتن عالیه همه چی نرمال و خیلی خوب خدا رو شکر بعد بردمت تو اتاق واکسن بیدار بودی و خیلی قشنگ تو چشام نگاه میکردی و خوشحال و خندون بودی تا اینکه رو هر دو تا پای خوشگلت واکسن زدن و گریه کردی تو اینترنت یک جا خونده بودم اگه قبل واکسن یک مقدار کم شکر تو دهن بچه بریزیم دردش کمتر میشه  منم همون لحظه برات ریختم یکم گریه کردی و شروع کردی خیلی خوشمزه شکرها رو به مکیدن و خوابت برد گل مامان خیلی خوشحالم که خوابی اینجوری درد رو کمتر حس میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)