کودک من دنیای من

آخرین خریدهای دخترکم

1394/6/21 11:42
نویسنده : پریسا
361 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل مامان نمیدونی چقدر برای اومدنت لحظه شماری میکنیم کاش زودتر بیای پیشمون فقط 20 روز دیگه مونده وای چقدر زیاد کاش دو روز مونده بود هفته پیش خاله شهناز اومد رفتیم دور بزنیم باز برای دخمل قشنگم یک لباس زمستونی ترک خوشکل با یک جفت بوت همون رنگی خریدیم خیلی خوشگلن و مشخصه حسابی گرمه گرون بود ولی فدای سر دخمل نازم دیگه برات یک وان و سبد و لگن لباس نوزاد گرفتیم رنگ صورتی خیلی با مزه هستن کی باشه ببینم داری تو وانت آب بازی میکنی مامان جون  رابط بین گوشی و کامپیوتر غیب شده پیداش کنم عکسای خرید جدیدمون رو برات میزارم

خیلی دوست دارم هم من هم باباجونی عاشقتیم

لباس زمستونی

اینم بوت رنگ خودش

ست وان دخملم

دو تا از کفشا هم جدید بودن عکس تک نداشتم مامان جون

پسندها (3)

نظرات (1)

مهرانا
30 شهریور 94 10:00
ای جونم چه جیگر هستند اینا. وووووووووااااااااااییییییییییییییییییییی . . خوشحال می شم به وبم سر بزنی