کودک من دنیای من

خرید سرویس چوب دخترم

1394/3/6 10:08
نویسنده : پریسا
453 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم مامانی جون گفتن خرید سرویس چوب با سلیقه خودتون باشه گفتن هر چی دوست دارین بگیرین من حساب میکنم  ولی فکر کنم خرید سرویس چوبت یکی از سخترین خریدهای زندگیم بود مخصوصا که بابایی هم خیلی حساسیت نشون میداد و هر سرویسی رو یک جوری ایراد میگرفت فقط سه شب تمام تو شاندیز میگشتیم از حق نگذریم خیلی سرویسای متنوعی داشتن یک شب هم رفتیم طرقبه که زیاد چشمگیر نبود مغازه های توی شهرم هر کدوم سرویس چوب داشتن رو گشت زدیم تا بلاخره از همون شاندیز یک سرویس خوشگل برا دختر قشنگم سفارش دادیم قرار شد 20 الی 25 روز دیگه برامون بیارن سرویسی که انتخاب کردیم کار مشهد نبود و تهران تولید میشد برا همین یکم زمان میبره گلم وقتی بیاد عکساش رو برات میزارم من و بابایی داریم اتاق دختر قشنگمون رو کم کم آماده میکنیم اینو بدون که لحظه شماری میکنیم روی ماهت رو ببنیم حسابی رشد کن قوی بشو و سالم و سلامت بیا بغلمون عسل مامان خیلی دوستت داریم

پسندها (1)

نظرات (0)