کودک من دنیای من

هفته 28 انتظارشیرین و سونوگرافی تعیین وزن دختر نازم

1394/5/8 12:45
نویسنده : پریسا
265 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم خیلی خوشحالم که تو رو دارم از اینکه خدای مهربون تو عزیز دل رو به من و بابائی داد خیلی خیلی خوشحالم امیدوارم سالم و سرحال بیای بغلم و زندگیمون رو قشنگتر کنی

عشق مامان خانم دکتر برای دختر نازم سونوگرافی اندازه وزن  نوشته بود با بابائی کلی تحقیق کردیم و اکثریت گفتن دکتر طاهریان خیلی کارش درسته و دستگاههای پیرفته ای داره از اونجایی که برای بابات خیلی عزیزی گفت فقط بریم پیش دکتر طاهریان خلاصه ساعت 2 ظهر رفتم دنبال باباجون و با هم رفتیم سونوگرافی دکتر و ار منشی برای شب وقت گرفتیم بعد از ظهر خاله شهناز بعد از کلاس دانشگاه اومده بود دفتر من کلی با هم دیگه حرف زدیم و حسابی خوش گذشت راس ساعت 8 بابائی با عجله اومد دنبالم و از خاله جون معذرت خواهی کردیم و رفتیم به سمت دیدن روی ماه دختر نازم وقتی رسیدیم منشی با حالت عصبانی گفت قرار بود 8 اینجا باشین منم گفتم شرمنده ترافیک بود دیر شد وقتی رسیدم آخرین مریض داخل اتاق دکتر بود به محض خارج شدن من رفتم داخل ولی اگه یکم دیر رسیده بودیم دکتر رفته بود خلاصه اونجا که خوشحال شدم ولی وقتی دکتر نذاشت باباجون بیاد داخل حسابی کلافه شدم رفتم داخل دکتر عصبانی گفت بخواب رو تخت و هیچ حرفی با من نزد خیلی زود هم کارش تموم شد فقط نگاه میکرد و میگفت منشی بنویسه خلاصه وزن شما کوچولوی نازم شده بود 1280 گرم با 28 هفته و شش روز سن  وضعیت قلب و دستگاه گوارش اوکی بود تو مثانه ادرار داشتی و دور سر و بازو و ران و شکم رو هم برسی کرد و در نهایت تو برگه نوشته بود همه چی نرمال من هزاران بار خدای مهربون رو شکر کردم که شما دسته گلم سالمی فقط وضعیتت بریچ بود که گفت مهم نیست شاید بچه بچرخه و در غیر اینصورت باید سزارین بشی در عین حال که خیلی خوشحال بودم دلم برای باباجون که خیلی دلش براتون تنگ شده بود و میخاست ببینت سوخت اومدم بیرون گفتم دیگه اگه سونو داشته باشم پیش این دکتر بد اخلاق نمیام دخترکم خیلی دوستت دارم برای اومدنت لحظه شماری میکنم محبت

پسندها (1)

نظرات (1)

مهدیه و ستیا جون
13 مرداد 94 14:35
سلام پریسا جونم ایشالا که نی نی تون رو سالم بغل کنی سیسمونی تم خیلی خوشگل بود ایشالا دخملی به سلامتی ازشون استفاده کنه وبلاگ ستیای منم توی نی نی پیج هستش خوشحال میشم بهمون سر بزنید http://2015.ninipage.com/ اینم آدرسش در ضمن با اجازتون دخملی شما رو به لینک دوستای ستیا جونم اضافه میکنم منتظرتونم با آرزوی بهترین هاااا