کودک من دنیای من

ویزیت خانم دکتر تو هفته 29

1394/5/19 14:05
نویسنده : پریسا
245 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازم بلاخره از خانم دکتر وقت گرفتم و سونو تعیین وزنت رو بردم به ایشون نشون دادم چون دکتر سونو گفته بود مشکلی نیست عجله نکردم خانم دکتر هم موافق بود و گفت همه چیزت عالیه حتی بهشون گفتم وزن دخترم کم نیست و گفت نه اگه از این بیشتر بود نگران میشدم گفت برای این سن بارداری خیلی هم خوبه خلاصه وزن و فشارم رو هم گرفت و گفت خوبه و رو تخت دراز کشیدم شما رو هم نگاه کرد گفت وضعیتت خوبه وحسابی داری برا خودت شیطنت میکنی ولی بعد از اینکه یک نامه داد دستم برای بیمارستان خیلی نگران شدم و راستش ترسیدم ولی خدا رو شکر به هر کی گفتم گفتن به مه اونها هم از ماه 7 نامه بیمارستان دادن برا احتیاط که اگه خدای نکرده روز تعطیلی یا شبی مشکلی پیش اومد برم بیمارستان و اونها با خانم دکترم تماس بگیرن و اون فورا بیاد منو ببینه وقتی فهمیدم این مسئله طبیعی هست خیلی هم خیالم راحت شد دارم برای دیدنت لحظه شماری میکنم خودت هم از خدای مهربون بخاه که سالم و سرحال بیارت بغل من دختر گلممحبتمحبت

راستی دلبندم خانم دکتر بهم گفتن وقت زایمانم 15 مهر هست گفتن از اول مهر دیگه میتونی بیای پیشم و مشکلی نیست بوس

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آسیه
21 مرداد 94 23:02