کودک من دنیای من

کم شدن حرکات دخملم نگرانی من و سونو هفته 32

1394/5/22 11:32
نویسنده : پریسا
219 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم خیلی نگرانتم تو رو خدا خوب باش با وجود اینکه شنبه پیش خانم دکتر بودم بازم به خاطر تکونهای کمت نگران شدم صبح چهارشنبه رفتم بهداشت گفت صدا قلبت رو شنیده ولی چون خودم نشنیدم خیالم راحت نشد دوباره شبش رفتم پیش خانم دکتر خودم تعجب کرد که چه زود رفتم ولی وقتی گفتم حرکاتت خیلی کم شدن گفت سریع دراز بکش رو تخت بعدش نگاه کرد گفت خدا  رو شکر قلبت داره مرتب میزنه گفت از نظر اون مشکلی نیست ولی برای اینکه خیال هر دو مون راحت بشه من یک سونو برم ببینیم اوضاع بند نافت چطوره خدا کنه مشکلی نباشه و این چند هفته هم به سلامتی بگذره و سالم و سرحال بیای بغلم

 

هفته 32 بارداری هست و من و بابائی رفتیم سونو گرافی انجام بدیم هم میخاستیم وزنت و هم اوضاع بند نافت رو چک کنیم خلاصه باباجون ظهراول وقت رفتن برا دخملم از سونو گرافی وقت گرفتن و شب زودتتر راه افتادیم بریم برا انجام سونو خیابون خیلی شلوغ بود و من نگران شدم با اون حجم ترافیک به موقع نرسیم چون برا آخر وقت باید اونجا میبودیم غرق تو افکار خودم بودم که خانم منشی به باباجون زنگ زد و اخطار داد که آقای دکتر تا 10 دقیقه دیگه بیشتر مطب نیستن ما هم تنها فکری که برای رهایی از ترافیک به ذهنمون رسید این بود که تو اولین ایستگاه مترو ماشین رو پارک کردیم و برای اولین بار سوار مترو شدیم خیلی با هال بود ولی شلوغ هر دومون واستاده بودیم که یک دفعه یک خانم مهربون از رو صندلیش پاشد به من گفت شما بشینید واستاده اذیت میشین خیلی حس قشنگی بود دوست نداشتم از کنار بابایی برم ولی چونمحبت کرده بودن رفتم نشستم خلاصه رسیدیم و رفتیم پیش آقای دکتر وبلفاصله رفتم تو اتاق خدارو شکر همه چی خوب و طبیعی بود و بند نافت هم هیچ مشکلی نداشت الحمد الله وزنتون هم تو هفته 32 بود 2100 نتیجه سونو رو بردم برای دکتر خودم و گفت خیلی خوبه و واقعا جای نگرانی نیست گفت حتی اگه وزنت از این بیشتر بود بهم استراحت میداد ولی گفتن هیچ مانعی برای سر کار اومدنم نیست هم وضعیت شما خوبه و هم وضعیت خودم خیلی خوشحال شدم و یکم نگرانیم کمتر شد مامان جون سالم و سرحال بیا بغلمون بیصبرانه منتظر اومدنت هستیممحبتمحبتمحبت          

پسندها (1)

نظرات (3)

بهار
29 مرداد 94 1:57
پریسا جون یک سوال تو نی نی سایت ازت پرسیدم خیلی ممنون میشم اگه جواب بدی عزیزم اصلا سوالت یادم نیست مطمئنم ندیدم یا متوجه نشدم و گرنه حتما جواب میدادم
نمدکده زیبا
10 شهریور 94 14:10
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی
پریسا
18 شهریور 94 13:28
سلام پریسا خانم وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16